Mediapartner: vakblad Bouwen met Staal

Voor de promotie van de Staalbouwdag worden verschillende mediatypen en -kanalen ingezet. Via redactionele berichten en artikelen, webbanners en advertenties in vakmedia wil Bouwen met Staal het evenement zo vaak en breed mogelijk onder de aandacht brengen van de potentiële bezoekers en deelnemers.

Er bestaat echter nog al wat onduidelijkheid over welke vakbladen betrokken zijn bij de Staalbouwdag. Mogelijk wordt of bent u benaderd door uitgevers die een ‘Staalbouwdag-special’ willen maken waarin u kunt adverteren, al dan niet in combinatie met een artikel/bedrijfsprofiel, banner en social media. Een voorbeeld hiervan is ‘Beton & Staalbouw’ dat jaarlijks zo’n een Staalbouwdag-special uitbrengt.

Uitgevers zijn hier uiteraard vrij in. Bouwen met Staal is echter niet in deze initiatieven en activiteiten betrokken. Van ‘publicatie in samenwerking met Bouwen met Staal’ is geen sprake.

De enige mediapartner van de Staalbouwdag is het vakblad Bouwen met Staal. In de augustus-editie brengt de redactie een eigen special over de Staalbouwdag 2021. Daarnaast wordt het oktobernummer in een verhoogde oplage verspreid tijdens de Staalbouwdag op 11 oktober.